minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
wykształcenie minimum licencjat
dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość, samodzielność
mile widziana znajomość programu Comarch ERP
Twój zakres obowiązków
obsługa programu Comarch, wprowadzanie dokumentów do rejestru VAT
zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
obsługa centrali telefonicznej
administracyjne wsparcie biura
współpraca z dostawcami usług, sprzętu i materiałów biurowych
archiwizacja dokumentów
inne zadania zlecone przez przełożonych
Wybierz pola, które mają być pokazane. Inne będą ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.
Obraz
SKU
Atrybuty
Kliknij na zewnątrz, aby ukryć pasek porównania
Porównaj
Porównaj ×
Porównajmy!Kontynuuj!
Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenia z naszymi usługami.
Klikając przycisk "Akceptuję", zgadzasz się na wykorzystanie przez nas plików cookies. Więcej informacji o plikach cookies, które używamy, oraz o możliwości wyboru i kontroli plików cookies, możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.